0 item(s)
×

Maak Uw account aan

Uw naam & Achternaam

Uw login gegevens

Of login als U al een account heeft

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!
Ik wil graag telefonisch technisch contact met een monteur :

Hoe graag we U ook willen helpen, een bedrijf runnen kan niet als je niets verdiend, doordat er toch vraag vanuit de markt is hebben wij een monteur beschikbaar aan wie U vragen kan stellen per telefoon, dit is echter niet gratis!

  • Boek hier direct Uw helpdesk/ support aanvraag (klik)

  • Hoe werkt dat dan :

    Zie het als een helpdesk /support medewerker, U bestelt een consult op de website, betaalt deze en de monteur belt U op het gevraagde tijdstip om U bij te staan met zijn advies en kennis, duurt het gesprek (veel) langer dan het door U betaalde consult ? dan zal de monteur vragen nogmaals een consult (bij) te boeken zodat het gesprek kan worden afgemaakt!

    Indien de hulpvraag vereist dat we zaken moeten gaan opzoeken geldt de tijd die we daaraan moeten besteden als betaalde helpdesktijd. Dit is afhankelijk van heel wat factoren en dus moeilijk tot niet op voorhand door ons in te schatten.

    Het systeem van onze helpdesk/ support afdeling :

    Indien een hulpvraag telefonisch wordt gesteld telt de daadwerkelijke tijd van het telefoongesprek + de tijd daarna om de telefonische hulpvraag in kaart te brengen en op te lossen als helpdesktijd. Onze voorkeur gaat uit naar hulpvraag per telefoon en afhandeling via mail omdat dit tijd spaart voor ons en dus helpdesktijd voor klant. Bij telefonische hulpvraag, dienen wij zelf alles te noteren wat verteld werd zodat we dit later nauwgezet kunnen gaan uitvoeren.

    Bij een hulpvraag via de mail dient U duidelijk uit te leggen wat de vraag is of welke hulp verlangd wordt. Indien wij extra vragen dienen te stellen om een duidelijk beeld te krijgen van de hulpvraag, geldt dit als helpdesktijd.

    Ook het bestuderen van door U ingezonden stukken of opgestuurde werkstukken geld als helpdesktijd om gebruik te maken van deze mail functie moet U de vraag stellen vanaf het e-mail adres waarmee U het consult heeft geboekt en afgerekend!

    Dat is belachelijk :

    Dat mag U natuurlijk gerust vinden, dan boekt U geen consult, voor alle mensen die het wel nodig hebben is het een geweldige uitvinding waarmee ze direct geholpen zijn zeker voor hen die wel handig zijn maar net even die ene vraag beantwoord willen hebben!

    Garantie :

    Er zit geen enkele vorm van garantie op deze werkwijze, dat kan natuurlijk ook niet er is niets wat vastgelegd wordt en wij hebben geen controle op wat U met onze informatie doet, zie het dus als een advies gesprek!

    En als de monteur me niet kan helpen ?

    Mocht onze monteur geen antwoorden weten op Uw vragen dan bekijken we of we die voor U op kunnen zoeken of we storten het door U betaalde consult weer terug, eerlijk zaken doen, daar staan we voor!

    Factuur :

    U ontvangt na ontvangst van U betaling een factuur voor de afgenomen tijd zodat U deze kunt bewaren voor Uw eigen administratie, wij boeken Uw factuur in als manuur zodat we blijven voldoen aan alle wetgeving!

    Winkelwagen

    U heeft geen producten in uw winkelwagen.